esmaspäev, 7. september 2009

Kolm Ivani ja kahtlane valem!

Tahaks kohe ühte asja rääkida, aga parem teen seda järjekorras, siis on parem jälgida.
Et siis hommikul oli mul mingi elu vara äratus. Ma ei saanud mingi 15 min. ülesse. Lõpuks ema ütles, et kui ma üles ei tule, siis pean bussiga minema :S No kindlalt ma viitsin bussiga minna:S
Kooli jõudsin veidi hiljem kui tavaliselt, sest meil hakkas autol bensutuli põlema ja seega pidime bensukas käima.
Esimene tund oli eesti keel - sealt tegime etteütluse. Õnneks oli see harjutav, muidu oleks vist kahe saanud:D
Bioloogiast ei mäletagi mis tegime, aa töövihikut ja vihikut täitsime.
Vene keelest kirjutasime mingeid venelaste hüüdnimesid. Ei tea miks, kui ma mingi venelasega tutvun, eks ta siis ise ütleb mulle, mis ta hüüdnimi on. Ega ma kohe ju ei hakka kedagi hüüdnime pidi kutsuma. Ja kas pole mitte kõigil erinevad hüüdnimed!? Või on kõik Mihhailid Mašad ja kõik Aleksandrid Šašad ja kõik Ivanid Vanjad??? See ei saa ju loogiline olla. Ühes ruumis on kolm Ivani ja kõiki kutsutakse Vanjaks?? Kahtlane...
Järgmine oli füüsika. Nüüd kui meie keemia õpetaja hakkas meile füüsikat andma, siis muutus asi ikka väga segaseks. Ta väidetavalt pidi füüsikat oskama, aga välja küll ei paista. Ma eelistaksin, et Raam meile edasi annaks. No olgu ta oli range ja nõudis palju, aga siis sa ju õppisid ka rohkem. Laane tunnis ei kuulagi keegi teda. Vähemalt Raami tunnis tehti ülesandeid ja kirjutati ikka füüsika mõisteid, mitte ei kirjutanud me ainete olekuid ja nende koostisi, et NaCl koosneb ioonidest... kas see on teie jaoks füüsika??? Minu jaoks on see täiesti keemia.
Peale füssat tuli inka. Sel aastal tuli meile uus õpetaja ja hetkel arvan, et ta on parem kui need eelmised. Kuigi olen märganud, et ta hääldab mõndasid sõnu natuke kahtlaselt, aga võibolla lihtsalt keel vääratas. Seda juhtub kõigil. Muidu on ta hääldus ikka tasemel.
No ja järgmisest tunnist matast ei maksa rääkidagi. Saime jälle uue õpetaja, kelle kuulsus üle kooli on juba selline, et ta ei oska õpetada. Mis on kõige ebaõiglasem on see, et meie eelmine õpetaja Signe annab a klassile tunde ikka edasi! :S:( No miks ta siis meile enam tundi ei saanud anda??? Ta seletas tõsiselt hästi ja just nüüd sel aastal, kui meil on eksamid tulekul, antakse meile selline vilets õpetaja?! No see pole normaalne. Õnneks käisime juba Signe jutul konsultatsioonide osas ja ta oli nõus meid vastu võtma. Mul on tunne, et ma pean iga uue teemaga, mis me tunnis õpime Signe juurde minema, et ta uuesti seletaks. Tänagi tunnis andis see uus õpa, Külli, meile mingid lehed, kus oli valem xy=a, tema lehel(käsitsi kirjutatud) oli valem y=ax, mul oli siis nii, et no kust karuurkast ta selle valemi võttis. Kui 2 korda 3 = 6, siis kuidas saab olla, et 3 = 6 korda 2 ??? Tema käest aru pärides seletas ta midagi kahtlast, mul oli siis, et aa okei... Uuesti ma ei küsinud. Kusjuures oleks siis veel nii, et ma oleks ainuke, kes aru ei saa. TERVE KLASS ei saa aru. No see juba ei ole normaalne. Ülesandeid lahendame eelmiste aastate tarkuste ja vihikute abiga ja omamoodi. Tema seletustest me aru ei saa. Aga kui eksamil just midagi sellist küsitakse, mida me peame kindla valemiga tegema, mitte oma tarkusega, kuigi saaksime õige vastuse, siis me punkti ju ikka ei saaks, kui me seda valemit ei tea ega oska.
No olgu see selleks. Edasi tuli 2 kehalist ja mõnes mõttes on mul kahju, et Külli pensile läks, aga samas ei ole ka. Leaga teeme ikka korralikult soojendust ja harjutusi, mis ikka mõjuvad ka. Täna tegime soojendust 45 min. No see on normaalne. Külliga tegime max. 15 min. Aga pärast kekat olime ikka läbi ka. Kõndida oli raske. Muide tegime soojenduses painduvusharjutusi ka. Saan olla enda üle uhke. Mu jalad tõusid kõige kõrgemale (ärge mõelge vasakule). Aga ilmselt on asi ka selles, et ma olen lasteaias ja 1-2 klassis painutusharjutusi teinud. Just nimelt selliseid hooplevaid, et kui kõrgele jalga visata jõuad. Millegipärast arvas Lea, et mu tulemused peaksid olema paremad, ja et ma peaks olema klassi eesotsas. Huvitav kas ta arvas seda paindumise pärast, või seepärast, et algklassides olin ma tema õpilane kehalises? Igatahes mu tulemused täna olid üsna keskpärased. Ja arvan, et nüüd peaks mu tulemused ka paranema. Parem õpa ju.
Pärast kekat käisin linnas ja võtsin raha välja. Pean emale meie inka õpiku ja tv ostma ja õpetaja mapid enda nimele laenutama. Ostsin ka juua, sest nii palav oli.
Teel kooli nägin Mihklit, Andret ja Andit tiigi ääres pingil istumas. Mihkel hõikas midagi, aga mulle jäi arusaamatuks, mis see oli. Andre veel arvas, et ma ei kuulnud, aga jh. Pärast koju sõites nägin Andret kala püüdmas... irw
Kodus olin ma nii väsinud, aga sellegipoolest aitasin isal puid riita panna. Ime ma ei surnudki ära:P Pärast oli isegi parem olla. Kuigi väsinud olin ikka. Toas õppisin, sest netti polnud. Pärast tuli nett ka. Muide õppimisega seoses tuli mulle meelde, et pole veel inka sõnu korranud, kuigi pooled on juba varasematest aastatest peas.
Nüüd peaks tglt blogisid lugema ja Twitteris olukorda vaatama, sest homseks oleks juba liialt palju uudiseid, mida ühe õhtuga ära lugeda ei jõua.
Aa ja see millest algul rääkida tahtsin pole tglt midagi huvitavat. Suutsin lihtsalt oma bookmark'id netiakna ülaääres täiesti sassi ajada, ehk siis vajutasin nupule, mis pani nad tähestiku järjekorda. Selle organiseerimiseks kulus umbes 5 min. Et need tähtsad asjad jälle ettepoole saada. No ei tea, vbl olen loll, aga mina ei suutnud leida nuppu, mis nad ka ilusti vanale kohale tagasi seaks. No ilmselt oligi parem, sest nüüd puhastasin bookmark'id ära nendest lehekülgedest, mida kuid vaadanud pole.
Aga ma ei tea, ega mul vist millestki rohkem rääkida ei ole. Ennem lepitasin Täpit ja Kipperit, korraks läks madinaks, aga pärast tundusid nad leppivat.

Homme vast blogistan jälle, kui liiga kiire pole.

Kommentaare ei ole: